Brand Manager

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Grupul Purcari Wineries este unul dintre cei mai importanți producători de vin din România, Moldova și Europa Centrală și de Est, deținând un portofoliu de patru branduri principale: Purcari, Bostavan, Crama Ceptura și Bardar.  

Dacă ești interesat să îți construiești o carieră de succes într-o companie cu renume internațional și să devii parte a unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici!
 
Rol: Responsabil de asigurarea implementării politicilor de marketing prin promovarea brandurilor companiei 
 
Responsabilitățile principale vor include, dar nu se vor limita la:

  • Stabilește împreună cu Directorul de Marketing politica de marketing pentru brandurile de care este responsabil;
  • Construiește, planifică și monitorizează bugetele pentru brandurile alocate;
  • Coordoneaza toate activitățile de promovare a brandurilor desemnate atât pe piața locală cât și pe piața externă;
  • Analizează informațiile obținute din surse interne și externe legate de consumator, piață, tendințe, produse și comunicare pentru identificarea oportunităților de creștere;
  • Identifică oportunități de creare de noi branduri și / sau îmbunătățire a celor existente;
  • Organizează, urmărește și evaluează campaniile de promovare a noilor branduri;
  • Cercetează în piață nevoile și dorințele consumatorilor propune și este responsabil de lansarea de noi sortimente (inovații de produs);
  • Generează si implementează activităţile de marketing necesare  pentru atingerea obiectivelor, inclusiv proiectele de re-branding;
  • Coordonarea planurilor de dezvoltare pentru produsele noi împreună cu echipa;
  • Organizarea și desfășurarea evenimentelor pe piața locală și internațională, cu scopul promovării produselor existente și a celor noi;
  • Participă la expoziții, târguri și alte evenimente;
  • Colaborarea cu furnizorii, agenții și alți parteneri în vederea realizării obiectivelor postului

Educație și experiență:

  • Studii superioare;
  • Experiență într-o poziție similară, preferabil în companii FMCG;
  • Cunoașterea limbilor romănă, rusă și engleză;
  • Cunostințe avansate operare PC;
  • Calități personale: integritate, transparență, responsabilitate, creativitate, flexibilitate, orientare către soluții și rezultate, perseverență;
  • Spirit de echipă și relaționare;
  • Organizare și planificare;
  • Capacitate de analiză;
  • Inițiativă;
  • Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.

Dacă vă regăsiți în această descriere, expediați CV-ul Dvs. la adresa [email protected]   




Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.