Centrul Naţional de Prevenire a Abuzului faţă de Copii angajează Office Manager (asistent administrativ)

Ajută-ne să distribuim acest articol:

Centrul Naţional de Prevenire a Abuzului faţă de Copii (CNPAC) este o organizaţie neguvernamentală din Republica Moldova, activă din anul 1997. Misiunea CNPAC este de a proteja copiii în situaţii de risc şi copiii victime ale tuturor formelor de abuz, prin pledoarie, activităţi de prevenire şi servicii specializate adresate copiilor şi familiilor acestora: http://cnpac.org.md

Poziţie: full-time (8 ore)

Responsabilități:

  • Sarcini administrative și de organizare, relaționare cu departamentele organizaţiei;
  • Atribuții de secretariat (redistribuire şi efectuare apeluri, faxuri, corespondență, emailuri), menținerea evidenței documentelor interne și arhivarea electronică a acestora;
  • Menținerea în ordine a documentelor de personal (documentaţia la angajare şi la eliberare a personalului, concedii, polițe medicale, tabele de pontaj, cărți de muncă etc.);
  • Traducerea diferitelor documente și contracte, elaborarea de rapoarte specifice și gestionarea bazelor de date și a arhivelor;
  • Organizarea spațiului de lucru, asigurarea oficiului cu birotică, controlul curățeniei în oficiu;
  • Menținerea legăturii dintre organizaţie și companiile ce oferă servicii (întocmirea, urmărirea și verificarea facturilor către furnizorii de servicii);
  • Administrarea echipamentelor de birou şi organizarea mentenanţei pentru acestea;
  • Pronosticul achiziţiilor de diverse materiale;
  • Aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri;
  • Alte responsabilități necesare pentru buna desfășurare a activității organizaţiei.

Cerinţele postului:

  • Studii superioare;
  • Experienţă de minimum 2 ani în calitate de secretar/asistent administrativ;
  • Nivel avansat de comunicare scrisă şi verbală în română. Cunoaşterea limbii engleze este un avantaj;
  • Abilităţi şi aptitudini: punctualitate, flexibilitate, lucrează cu plăcere în condiţii şi mediu de lucru dinamic; persoană deschisă, discretă şi cu tact; identificare puternică cu obiectivele organizaţiei; capacitate de cooperare şi comunicare; bune abilităţi de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă; capacitate de a respecta termene limită; capacitate de multi - tasking;
  • Cunoașterea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), Internet.

Dosarul candidatului va include:

  • CV-ul candidatului;
  • Indicarea a două referinţe şi datele de contact ale acestora.

Procedura de aplicare:

Dosarele vor fi prezentate în format electronic la adresa de email [email protected] cu mențiunea “concurs Office Manager”. Termenul limită de prezentare a dosarului este 24 mai 2018, ora 18.00. Telefon de contact: 022 75-88-06. Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza dosarelor.

Ajută-ne să distribuim acest articol:
 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.