Anunțuri de Angajare

AOPD angajează consultant strategie voluntariat

PROIECT: „Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea persoanelor cu dizabilități”.

CONTEXT: Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități (AOPD) implementează în perioada ianuarie – decembrie 2018 proiectul „Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea persoanelor cu dizabilități”. În cadrul acestui proiect, AOPD asigură secretariatul Platformei preocupate de promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități, care actualmente este formată din 35 de OSC-uri membre.  Proiectul este implementat cu suportul Fundației Est-Europene, din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare și Guvernul Suediei.

Scopul proiectului este de a implica activ persoanele cu dizabilități la luarea deciziilor ce îi vizează și de a beneficia de un mediu mai favorabil incluziunii sociale, datorită capacităților instituționale sporite ale APL și OSC de a implementa politici publice care asigură respectarea drepturilor acestor persoane.

În vederea realizării Obiectivului 1    Consolidarea capacităților membrilor Platformei în advocacy, asigurarea durabilității financiare și utilizarea optimă a resurselor umane, AOPD selectează expert care va oferi instruire membrilor cu privire la voluntariat, dar va oferi și suport la elaborarea strategiei de voluntariat întru obținerea statutului de organizație gazdă pentru voluntari.

Consultanța acordată va ține cont de:

  • Instruirea membrilor ½ zi;
  • Suport informațional și practic în pregătirea dosarului de aplicare pentru a obține statutul de instituție gazdă a activității de voluntariat;
  • Beneficii pentru instituția gazdă și voluntar în desfășurarea activităților de voluntariat.

Produsul final realizat:

  • Elaborarea agendei finale a sesiunii de formare, precum și a materialelor de suport;
  • Susținerea sesiunii de formare de ½ zi - 1 zi și 5 zile de consultanță;
  • Elaborarea raportului final de activitate, în care sa fie incluse și recomandări utile Platformei.

Calificările consultantului:

  • Studii superioare în domeniul juridic / ştiinţe politice şi /economic/ sau administrative, finalizate prin diplomă de licenţă;
  • Cunoașterea prevederilor legislative cu privire la activitatea de voluntariat;
  • Experiență de formator în domeniul instruirii interactive;
  • Abilităţi de lucru în echipă;
  • Abilităţi de analiză și dezvoltare a strategiilor de voluntariat;
  • Cunoaşterea limbii române și ruse.

Oferta pentru contractarea serviciilor de consultanță va conține:

  • CV-ul consultantului sau a companiei care demonstrează calificările, competențele, experiența consultantului sau a companiei relevante domeniului dat de activitate.
  • Se încurajează atașarea la dosar a materialelor ce justifică realizarea unor instruiri similare.
  • Oferta financiară (în lei MDL) .

Plata pentru serviciile prestate: Plățile vor fi efectuate prin virament bancar, la finele perioadei de prestare a serviciilor, după prezentarea studiului efectuat și altor materiale conform condițiilor contractului de prestare a serviciilor;

Persoanele interesate vor expedia dosarele la adresa de e-mail [email protected], cu mențiunea ”Consultant strategie voluntariat”, până la data de 30 martie 2018.

Persoană de contact: Crețu Maria, 078273876.

Vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md