Anunțuri de Angajare

AOPD angajează asistent de proiect

Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități angajează asistent de proiect

POSTUL VACANT: Asistent de proiect.

PROIECT: „Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea persoanelor cu dizabilități”.

CONTEXT: Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități implementează în perioada ianuarie –decembrie 2018 proiectul „Parteneriate locale și implicare națională pentru incluziunea persoanelor cu dizabilități”, cu sprijinul financiar al Fundației Est-Europene, din resursele acordate de Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare. Scopul proiectului este de a implica activ persoanele cu dizabilități la luarea deciziilor ce îi vizează și de a beneficia de un mediu mai favorabil incluziunii sociale, datorită capacităților instituționale sporite ale APL și OSC de a implementa politici publice care asigură respectarea drepturilor acestor persoane.

PERIOADA DE ANGAJARE: 11 luni, cu posbilitatea extinderii contractului de angajare.

Responsabilităţi de bază:

  • Responsabil/ă pentru buna organizare și implementare a proiectului;
  • Responsabil/ă pentru raportarea narativă conform cerințelor finanțatorilor;
  • Persoană de referință pentru consultanții angajați în cadrul proiectului;
  • Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului;
  • Elaborarea și redactarea documentelor;
  • Responsabil/ă de comunicarea cu  membrii Platformei preocupate de de promovarea drepturilor persoanelor cu dizabilități (37 OSC-uri).
  • Organizarea conferințelor de presă, comunicatelor de presă, știrilor despre activitățile proiectului și distribuirea lor în rețeaua de contacte, inclusiv plasarea acestora pe pagina web și profilul de Facebook;
  • Elaborarea istoriilor de succes înregistrate în cadrul proiectului.

CALIFICAREA ȘI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:

  • Studii superioare în unul din domeniile: drept, asistență socială, jurnalism, management;
  • Abilități și cunoștințe profunde de operare a MS Office(e.g. Word, Excel, Power Point);
  • Cunoaşterea limbilor română, rusă, engleză (fluent);
  • Capacităţi de gestionare a proiectelor;
  • Abilități de analiză, sinteză, cercetare şi raportare;
  • Capacităţi avansate de organizare, stocare, elaborare, redactare, traducere a documentelor;
  • Abilităţi avansate de comunicare şi capacităţi de muncă în reţea;
  • Abilități de lucru în echipă și independent;
  • Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.

Experiență:

  • Experiență profesională minim 1 an;
  • Experiența de lucru în sectorul asociativ constituie un avantaj.

Orar de lucru: 5 zile în săptămână, 8 ore de lucru, orar flexibil;

Locul de lucru: mun. Chișinău, str. Serghei Lazo, 4.

Salariu brut: 8.500 MDL

Data limită pentru depunerea dosarului: 19 ianuarie, 2018.

 

DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:

1.CV-ul candidatului (cu includerea  persoanelor de referință);

2.Scrisoarea de intenție.

 

Persoanele interesate vor expedia dosarele personale la adresa de e-mail [email protected], cu mențiunea ”Asistent de proiect”, până la data de 19 ianuarie  2018. Persoană de contact: Natalia Țurcanu, 068611233.

Vor fi invitați la interviu doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md