Urmareste-ne pe LinkedIn

Anunțuri de Angajare

Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” anunţă concurs de selectare a unui asistent/unei asistente de proiect

Centrul „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) anunţă competiţie deschisă în vederea selectării unui asistent/unei asistente de proiect.

IP CNSIPPF „Parteneriat pentru Dezvoltare” (CPD) este o instituție obştească care pledează pentru implementarea conceptului egalităţii de gen în toate domeniile vieţii, promovarea politicilor publice în domeniu, abordarea problemelor ce ţin de rolul femeii în societate şi abilitarea acesteia, eliminarea tuturor formelor de discriminare faţă de femei, fiind concomitent şi un centru de documentare, informare şi instruire pentru ONG-urile de profil şi grupurile de iniţiativă. Mai multe detalii despre organizație găsiți la adresa www.progen.md

Durata de implicare: Decembrie 2017 – Mai 2018, cu posibilitate de prelungire a contractului de muncă

Responsabilităţi: Responsabilitatea de bază a asistentei/asistentului se referă la oferirea suportului administrativ şi logistic echipei de lucru ȋntru realizarea în timp a tuturor activităţilor planificate.

Responsabilităţi specifice:

- Monitorizarea respectării tuturor procedurilor prevăzute în contractul de finanțare şi în desfăşurarea proiectului;

- Acordarea suportului în comunicare cu beneficiarii/beneficiarele proiectului, finanțatorii şi alți actori  ce sunt parte direct sau tangențial la proiect;

- Colectarea informației privind progresul proiectului;

- Efectuarea aranjamentelor logistice şi organizarea evenimentelor în cadrul proiectului;

- Implicarea în elaborarea instrumentelor de lucru ale echipei de proiect necesare implementării activităților;

- Acordarea de suport contabilei proiectului în procesul de elaborare a raportului financiar;

- Verificarea bunurilor achiziţionate în corespundere cu oferta înaintată şi factura fiscală primită;

- După caz, efectuarea traducerilor în limbile română şi engleză;

- Implicarea ȋn colectarea informaţiei relevante specifice domeniului egalităţii de gen.

Cerinţe faţă de candidaţi:

- Studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic;

- Experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale (experienţă minimă de 1 an);

- Cunoştinţe şi experienţă de lucru ȋn domeniul egalităţii de gen;

- Abilități de comunicare şi scriere fluentă în limba engleză (obligatoriu);

- Abilități de a lucra în echipă şi independent;

- Abilități de lucru la calculator, în particular, experiență de lucru cu produsele Microsoft Office;

- Experienţa de lucru cu Autorităţile Publice Centrale va constitui un avantaj;

- Experienţă de voluntar(-ă) va constitui un avantaj.

Asistentul/Asistenta de proiect va fi angajat/angajată cu normă parţială, fiind ȋncheiat un contract de prestări servicii. Va fi evaluată posibilitatea de ȋncheiere a unui contract de muncă cu normă deplină.

Remunerarea pentru serviciile prestate va fi efectuată ȋn două tranşe, termenii fiind ulterior stabiliţi cu persoana selectată.

Candidaţii interesaţi/ Candidatele interesate vor expedia la adresa de e mail: [email protected] următoarele:

- CV-ul;

- Scrisoarea de intenție, motivând interesul pentru această funcţie;

- Numele şi datele de contact pentru două persoane de referință.

Data limită de expediere a dosarului: 06 decembrie 2017

Persoane de contact:  Rodica Ivaşcu, 022 24 13 93/ 022 23 70 89 sau [email protected]

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md