Anunțuri de Angajare

The Swedish Police Authority is seeking a Programme Assistant (consultant position) for a programme in Moldova

Under the direction of the Swedish Programme Manager, the assistant provides administrative assistance to support the Programme Management Team (PMT) in the implementation of a police reform programme between the Swedish Police Authority and the General Police Inspectorate of Moldova. The three-year programme is financed by the Swedish International Development Cooperation Agency (Sida) through the Embassy of Sweden in Moldova.

Primary duties:

  • Supports the PMT in the planning and implementation of programme activities, including logistical arrangements
  • Assists in organising meetings and workshops and takes minutes of meetings
  • Assists in gathering monitoring data for programme reporting
  • Assists in developing communication material for the programme
  • Some interpretation and translation assistance (Romanian/English)
  • Travel and accommodation arrangements
  • Office administration
  • Budget administration

Necessary qualifications:

  • University degree, for example in political science or international studies
  • Minimum two years of work experience in administration
  • Basic knowledge of financial accounting
  • Good computer skills (Office package)
  • Mother tongue Romanian and excellent communication skills in English, both written and verbal

Desirable qualifications:

  • Experience of project administration
  • Experience of working with international projects and/or in an international context
  • Legal education
    • Great emphasis will be placed on your personal qualities, such as social skills, teamwork skills and organisational skills.Contract for consulting services from December 2017 to October 2020. The contract includes 40 working hours per week. The place of work is the Programme Office in the Headquarters of the General Police Inspectorate in Chisinau. Interested persons shall submit their applications, containing a cover letter and CV in English (no copies of transcripts or certificates), with the reference “Programme Assistant”, latest 30 November 2017 via e-mail to [email protected] Interviews will be held in Chisinau during the month of December.

      References will be requested only for shortlisted candidates.

      Please note that only shortlisted candidates will be contacted.

       

      Versiunea Română

      Poliția Suedeză angajează un Asistent de Program (poziție de consultanță) pentru programul de asistență tehnică acordat Inspectoratului General al Poliției al Republicii Moldova

      Sub coornarea Managerului de Proiect din Suedia, asistentul urmează să ofere suport administrativ Echipei de Management al Programului pentru implementarea reformelor, parte a programului de colaborare dintre Poliția Suedeză și Inspectoratul General al Poliției al Republicii Moldova. Programul de 3 ani este finanțat de Agenția Suedeză pentru Cooperare Internațională (Sida) prin intermediul Ambasadei Suediei la Chișinău.

      Atribuții principale:

        • Asistență pentru Echipa de Management al Programului în planificarea și implementarea activităților proiectului, inclusiv aranjamente logistice
        • Asitență în colectarea și monitorizarea datelor pentru procesul de raportare în cadrul proiectului
        • Asistență în dezvoltarea instrumentelor de comunicare
        • Asistență în procesul de traducere și interpretare (Română / Engleză)
        • Asistență în aranjamente pentru vizite de studii, alte evenimente siliare (transport, cazare)
        • Asistență în organizarea diferitelor ședințe și sesiuni de instruire, inclusiv redactarea proceselor verbale de la aceste evenimente
        • Administrare de oficiu
        • Administrare de buget

      Calificări necesare:

      • Licență în științe politice sau studii internaționale
      • Minim 2 ani de experiență în administrare
      • Cunoștințe minime în domeniul contabilității financiare
      • Abilități în utilizarea computer-ului (Office)
      • Limba maternă Română și abilități de comunicare excelente în Engleză (scris, verbal)

      Calificări suplimentare:

      • Experiență în administrarea proiectelor
      • Experiență în cooperare cu proiecte internaționale / activitate în context internațional
      • Studii juridice

      O mare atenție va fi acordată calităților personale ale candidaților: competențe sociale, munca de echipă și competențe de organizare. Contractul de prestare a serviciilor de consultanță va începe din decembrie 2017 și se va sfârși în octombrie 2020. Contractul prevede 40 ore de muncă săptămânal. Asistentul de program își va desfășura activitatea în Sediul Programului care se află în incinta Inspectoratului General al Poliției (Chișinău). Persoanele interesate vor depune scrisoarea de motivație și CV-ul în versiune Engleză (fără copii de trascrieri sau certificate) cu referința “Asistent de Program” nu mai târziu de 30 noiembrie 2017 la adresa de e-mail [email protected] Interviurile pentru procesul de selecție vor avea loc în luna decembrie în Chișinău.

      Scrisoarea de recomandare va fi solicitată doar de la candidații pre-selectați.

      Doar candidații pre-selectați vor fi contactați.

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md