Anunțuri de Angajare

Manager HR și Administrare

Manager

Despre companie:

Suntem o Companie Internațională specializată pe Bunurile de Consum cu Mișcare Rapidă (FMCG), prezentă în peste 180 de piețe e desfacere ale lumii. Cu o istorie seculară, am reușit să devenim alegerea a peste 150 milioane de consumători la nivel mondial.

În Republica Moldova suntem prezenți mai bine de 20 de ani, având o echipă de experți în domeniu, am reușit să fim lideri în vânzări la nivel național printre companiile de acest gen.

Acum suntem în căutarea a unui expert în domeniul Resurselor Umane ce se va ocupa nemijlocit de:

  • Efectuarea tuturor activităților legate de HR și Administrație în cadrul companiei;
  • Coordonarea întregului proces de recrutare și selecție de personal pentru posturile vacante;
  • Elaborarea, implementarea și actualizarea procedurilor legate de HR pentru a se conforma legislației locale;
  • Asistarea procesului de sala
  • rizare lunar, să fie responsabilă pentru pregătirea la timp și monitorizarea prudentă a datelor;
  • Asistarea procesului de planificare, organizare și implementare a activităților de instruire și dezvoltare a echipei;
  • Elaborarea și implementarea planului de activități de inducție a noilor angajați în misiunea, strategia, valorile și cu toate celelalte practici și principii ale companiei;
  • Monitorizarea noilor activități, principiilor și practicilor aprobate de către companie de la nivel internațional și introducerea/ajustarea acestora în echipa locală;
  • Asigurarea respectării regulilor companiei și a legislației în ceea ce privește documentația.
  • Oferă îndrumări departamentelor organizând sesiuni de instruire și activități de revizuire a procesul de arhivare a datelor.
  • Colaborarea cu autoritățile statului referitoare la problemele legate de permisul de muncă, protecția datelor personale și alte probleme legate de muncă.

Avem nevoie de un HR Manager care:

  • A finalizat studiile de colegiu/universitare (de preferat în domeniul de Management, Economie sau Psihologie);
  • Deține o experiență de lucru în domeniu de +2 ani (de preferat în cadrul unei Companii Internaționale);
  • Cunoaște bine Codul Muncii al Republicii Moldova;
  • Vorbește fluent limba Engleză (B2-C1);
  • Este un utilizator avansat a Calculatorului și a instrumentelor Microsoft Office.

De ce să devii parte a echipei?

  1. Vei lucra într-un mediu cu o cultură organizațională internațională;
  2. Vei benificia de training-uri din partea experților de peste hotare, conferințe și întilniri etc.;
  3. Vei beneficia de un salariu competetiv și un pachet social complet.

Cei interesați sunt încurajați să ne expedieze CV-ul la adresa: [email protected] 

Telefon: 069104433

 

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

Gazduit pe amplica.md